|
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Бейімбет Майлин ауданы білім бөлімінің № 1 Тобыл жалпы білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Тобольская общеобразовательная школа №1 отдела образования района Беимбета Майлина» Управления образования акимата Костанайской области |
|
|---|
⚡️ Соңғы жылдары Қазақстан білім сапасын арттыруға, оқушылар мен педагогтар үшін жағдайды жақсартуға, сондай-ақ қазіргі заманғы білім беру стандарттарын енгізуге бағытталған орта білім беру жүйесін жаңғырту бойынша ауқымды қадамдар жасауда.
⚡️ 2024-2025 оқу жылының басында елімізде 8 мыңға жуық мектеп жұмыс істейді, онда 3,9 млн-нан астам оқушы, оның ішінде 352 мың бірінші сынып оқушылары оқиды.
⚡️ 2024-2025 оқу жылында еліміздің мектептерінде 406 мың педагог жұмыс істейді — өткен жылмен салыстырғанда 8 мыңға артық. 2020 жылдан бастап педагог мәртебесін көтеру саясаты шеңберінде мұғалімдердің жалақысы 100%-ға көбейді. 2023 жылы мектепке дейінгі тәрбиешілер мен техникалық және кәсіптік білім беру педагогтеріне қосымша үстемеақылар, сондай-ақ біліктілік санаттары, еңбек өтілі, еңбек жағдайлары, академиялық дәрежесінің болуы және тәлімгерлік үшін қосымша ақылар енгізілді. Ауылдық жерлерде мұғалімдердің жалақысы қаладағы жалақыдан кем дегенде 25%-ға жоғары. 2025 жылы 11 мыңнан астам педагог біліктілікті арттыру курстарынан өтті, олардың шамамен 58%-ы ауыл мұғалімдері. 2025 жылғы 1 қаңтардан бастап аттестаттау процесінің ашықтығын қамтамасыз ететін педагогтердің үздіксіз кәсіби дамуының жаңа платформасы жұмысын бастады.
🌏 Білім беру үдерісінде көптілділікті, инклюзивті оқытуды және бағалаудың басқа да түрлерін қосқанда, заманауи педагогикалық тәсілдер белсенді енгізілуде. Цифрландыруға көп көңіл бөлінуде: 1757 мектепте STARLINK спутниктік интернеті қосылған және барлық оқулықтар цифрландырылып, 11 цифрлық платформада қол жетімді.
🔆 Қазақстан Орталық Азиядағы мектеп білімінің сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі – ББЖМ халықаралық аккредитациясынан өткен жалғыз мемлекет. Бұл құрал халықаралық стандарттарға сәйкестігін растайтын RCEC (Research Centre for Examination and Certification) сапа белгісін алды. ББЖМ оқу бағдарламаларының тиімділігін объективті бағалауға, білім беру үдерісінің күшті және әлсіз жақтарын анықтауға және білім беру жүйесін одан әрі дамыту бағыттарын анықтауға мүмкіндік береді.
➤ ББЖМ шеңберінде сауаттылықтың үш: оқу, математикалық және жаратылыстану бағыты бағаланады. RCEC-пен ынтымақтастықтың екі жылында бағалау шеңберін әзірлеуді, тест сұрақтарын дайындауды, тестілеу дизайнын әзірлеуді, цифрлық платформада тестілеуді басқаруды, халықаралық стандарттарға сәйкес нәтижелерді кеңейтуді және талдауды қамтитын ББЖМ аккредиттеудің 7 кезеңі өтті.
➤ Білім беру жүйесінің табысты жұмыс істеуі үшін педагогтарды даярлауға ерекше көңіл бөлінеді, осы мамандықтың беделі артуда. Мемлекет білім беру саласына үздік мамандарды тарту үшін күш салып жатыр. Реформалар шеңберінде мұғалімдердің жалақысы көбейді, біліктілікті арттыру және педагогикалық шеберлікті дамыту бағдарламалары енгізілді. Жүргізіліп жатқан жұмыс қазірдің өзінде нәтиже беруде, мектептердің түлектері одан әрі оқу үшін педагогикалық мамандықтарды таңдауда.
⚡️ Республикада педагогтерді аттестаттаудың автоматтандырылған жүйесі бар. Осылайша, 2025 жылғы 1 қаңтардан бастап мұғалімдердің үздіксіз кәсіби дамуына арналған «Ұстаз» ұлттық платформасын кезең-кезеңімен енгізу басталды. Бұл платформа аттестаттау үдерісін анағұрлым ашық етеді. 2025 жылы платформа арқылы 150 мыңға жуық қазақстандық педагог аттестаттаудан өтеді.
🔆 Президенттің бастамасымен барлық білім беру ұйымдарында «Адал азамат» бірыңғай тәрбие бағдарламасы енгізілуде. Биылдан бастап оған жеке мектептер де қосылып, 2026 жылы ауқымды тарату үшін шаралар қабылданады.
➤ Бағдарлама аясында мектептер жанынан ата-аналарды педагогикалық қолдау орталықтары (АПҚО) ашылды, ал өңірлерде психологиялық қолдау орталықтары (ПҚО) құрылды.
📱 @KZgovernment
📌 Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша Үкімет Оқу-ағарту министрлігі арқылы 2019 жылдан бастап мектепке дейінгі білім беру саласын реформалау бойынша қолжетімділікті, сапаны және ашықтықты арттыруға бағытталған жүйелі жұмыс жүргізуде. Мемлекеттік саясаттың басым міндеттерінің бірі әрбір баланың сапалы мектепке дейінгі тәрбие мен білім алуға құқығын қамтамасыз ету болып саналады.
⚡️ Егер 2019 жылы елімізде 892 мың бала тәрбиеленген 10,5 мың мектепке дейінгі ұйым жұмыс істесе, 2025 жылға қарай мұндай ұйымдардың саны 1 млен-нан астам баланы қамти отырып, 11,8 мыңға дейін өсті. Бұл ретте қамту қуаты аз шағын орталықтардан тұрақты материалдық-техникалық базасы бар толыққанды балабақшалар ашуға көшуді атап өтуге болады.
✅ Кезекке қатысты мәселеде айтарлықтай өзгерістер болды. 2019 жылы мектепке дейінгі орынға кезекте 446 176 бала тұрды. 2025 жылғы 1 қаңтарда бұл көрсеткіш 2 жастан 6 жасқа дейінгі 84 мың балаға дейін қысқарды. Осылайша, алты жыл ішінде кезек күткендер саны шамамен 5 есеге азайды. Бұл мектепке дейінгі мекемелер желісін жүйелі түрде кеңейту, орындарды бөлудің жаңа тәсілдерін енгізу және ваучерлік қаржыландыру сияқты процестерді цифрландыру арқылы мүмкін болды.
Бұрын балабақшаға жазылу рәсімі: шамадан тыс жүктелген электрондық кезек, аумақтық теңгерімсіздік, орындарды бөлудің күмәнді схемалары, жалған қабылдау сынды көптеген қиындықтармен қатар жүретін. Бұл мәселелер әсіресе ірі қалаларда және тез дамып келе жатқан агломерацияларда өткір күйде болды. Бүгінгі таңда бұл қиындықтар цифрлық сервистердің, балаларды есепке алуды автоматтандырудың және мемлекеттік қызметтер көрсетудің ашық рәсімдерін енгізудің арқасында біртіндеп еңсерілуде.
🔄 Мектепке дейінгі саланы қаржыландырудың тиімділігін арттырудағы негізгі қадам – ваучерлік жүйені енгізу. 2024 жылғы 9 шілдеден бастап Тараз қаласында дербестендірілген қаржыландыруды ескере отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуға мемлекеттік білім беру тапсырысын орналастыру бойынша пилоттық жоба басталды.
➤ Жүйе ата-аналарға ваучер – барлық талаптарға сәйкес келетін кез келген балабақшада (мемлекеттік немесе жеке) пайдалануға болатын жеке «сертификат» беруді көздейді. Бұл ата-аналардың таңдауын кеңейтеді, ұйымдар арасындағы бәсекелестікке ықпал етеді және қызмет сапасын жақсартады. Сонымен қатар жүйе қайталануды және жалған тізімдерді болдырмайды, бұл 27 млрд теңгеден астам үнемдеуге мүмкіндік берді.
➤ Бүгінгі таңда ваучерлік жүйе 12 қала мен 3 ауданда кеңейтілуде. 2025 жылдың соңына дейін жоба бекітілген кестеге сәйкес бүкіл республика бойынша кезең-кезеңімен енгізілетін болады.
✔️ 2024 жылдың қорытындысы бойынша 2 жастан 6 жасқа дейінгі балалардың 93,1%-ы мектепке дейінгі тәрбиемен және оқытумен қамтылды. 2025 жылы мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасында көзделгендей қамтуды 95%-ға дейін арттыру, ал 2028 жылға қарай – 100%-ға жету жоспарланып отыр. Бұл тапсырма Президенттің «Әділетті Қазақстан: бәріміз және әрқайсымыз үшін. Қазір және әрдайым» сайлауалды бағдарламасын іске асыру шеңберінде берілді.
Осылайша, Қазақстан мектепке дейінгі білім беру саласында тұрақты ілгерілеуді көрсетіп отыр. Дәйекті реформалар, цифрландыруға сүйену, ваучерлік қаржыландыруды енгізу және қол жеткізуге басымдықтың берілуі жүйені тиімдірек әрі отбасылардың қажеттіліктеріне бағдарлануын қамтамасыз етеді.
📌 По поручению Главы государства Правительство в лице Министерства просвещения с 2019 года ведет системную работу по реформированию сферы дошкольного образования, направленную на повышение доступности, качества и прозрачности. Одним из приоритетов государственной политики является обеспечение права каждого ребенка на качественное дошкольное воспитание и обучение.
⚡️ Если в 2019 году в стране функционировало 10,5 тыс. дошкольных организаций, где воспитывались 892 тыс. детей, то к 2025 году количество таких организаций выросло до 11,8 тыс., с охватом более 1 млн детей. При этом произошел переход от маломощных мини-центров к созданию полноценных детских садов с устойчивой материально-технической базой.
✅ Существенные изменения произошли и в вопросе очередности. В 2019 году в очереди на дошкольное место состояло 446 176 детей. На 1 января 2025 года этот показатель сократился до 84 тыс. детей в возрасте от 2 до 6 лет. Таким образом, за шесть лет количество ожидающих сократилось почти в 5 раз. Это стало возможным благодаря системному расширению сети дошкольных учреждений, внедрению новых подходов к распределению мест и цифровизации процессов, таким как ваучерное финансирование.
Ранее процедура записи в детский сад сопровождалась многочисленными трудностями: перегруженные электронные очереди, территориальный дисбаланс, непрозрачные схемы распределения мест, фиктивные зачисления. Особенно остро эти проблемы проявлялись в крупных городах и быстрорастущих агломерациях. Сегодня эти сложности постепенно преодолеваются благодаря цифровым сервисам, автоматизации учета детей и внедрению прозрачных процедур оказания государственных услуг.
🔄 Ключевым шагом в повышении эффективности финансирования дошкольной сферы стало внедрение ваучерной системы. С 9 июля 2024 года в городе Тараз стартовал пилотный проект по размещению государственного образовательного заказа на дошкольное воспитание и обучение с учетом персонифицированного финансирования.
➤ Система предусматривает предоставление родителям ваучера — индивидуального «сертификата», который можно использовать в любом соответствующем всем требованиям детском саду (государственном или частном). Это расширяет выбор для родителей, способствует конкуренции между организациями и улучшает качество услуг. Кроме того, система исключает дублирование и фиктивные списки, что позволило сэкономить более 27 млрд тенге.
➤ На сегодня ваучерная система масштабирована в 12 городах и 3 районах. До конца 2025 года проект будет поэтапно внедрен по всей республике согласно утвержденному графику.
✔️ По итогам 2024 года 93,1% детей от 2 до 6 лет были охвачены дошкольным воспитанием и обучением. В 2025 году планируется увеличить охват до 95%, а к 2028 году — достичь 100%, как предусмотрено в Концепции развития дошкольного, среднего, технического и профессионального образования на 2023–2029 годы. Это поручение было дано Президентом в рамках реализации предвыборной программы «Справедливый Казахстан – для всех и для каждого. Сейчас и навсегда».
Таким образом, Казахстан демонстрирует устойчивый прогресс в сфере дошкольного образования. Последовательные реформы, опора на цифровизацию, внедрение ваучерного финансирования и приоритет доступности делают систему более эффективной и ориентированной на потребности семей.
https://t.me/KZgovernment/16619
|
24
Шілде
2018
|
Fusce hendrerit aliquet eros eu laoreet. Mauris malesuada leo quam, mattis molestie metus interdum sit amet. Quisque iaculis est lectus, in tempor augue tincidunt et. Suspendisse sit amet libero quis velit tempus rutrum ac in nunc. Quisque imperdiet orci est, sit amet fermentum erat malesuada quis. Vivamus mattis interdum aliquet. Fusce viverra lacus ac ante fermentum, sed elementum odio pulvinar. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Praesent egestas, felis sit amet dapibus dictum, magna mauris lobortis leo, vitae malesuada sapien eros eu tortor. Proin fermentum ullamcorper lobortis. Nullam rhoncus iaculis mauris eu fringilla. Proin hendrerit lorem in semper malesuada.
|
24
Шілде
2018
|
Nullam a sem elit. Nunc sit amet metus cursus, ullamcorper nunc at, aliquet tortor. In non vestibulum enim. Pellentesque mollis finibus blandit. Nulla feugiat sed nibh vitae condimentum. Aenean scelerisque augue vel massa ornare iaculis. Pellentesque auctor egestas aliquam. Sed tincidunt finibus enim non malesuada. Ut sit amet urna vitae tortor maximus facilisis. Vivamus quis diam lobortis, facilisis quam id, gravida velit. Quisque risus metus, congue nec enim consectetur, elementum suscipit sem. Nulla in ipsum ut velit ultrices aliquam et in mauris. Aliquam erat volutpat. Vestibulum eget turpis ullamcorper neque semper aliquam. Vivamus nibh ipsum, pharetra ac massa ut, imperdiet porttitor purus. Duis congue mollis justo, eu fringilla urna varius vel.






